Wednesday, July 20, 2005

Stage 16 Results

Been a crazy day, I spent almost 2/3 of my waking hours in the car or doing things otherwise away from my house and computer. Needless to say, I can't say much about stage 16, because I didn't get to see much of it.

Top 3 Finishers, Stage 16
1. Oscar Pereiro (ESP), Phonak, 4:38:40
2. Xabier Zandio (ESP), Illes Balears, +00:00
3. Eddy Mazzoleni (ITA), Lampre-Caffita, +00:00

Top 5 General Classification After Stage 16
1. Lance Armstrong (USA), Discovery Channel, 66:52:03
2. Ivan Basso (ITA), CSC, +02:46
3. Mickael Rasmussen (DEN), Rabobank, +03:09
4. Jan Ullrich (GER), T-Mobile, +05:58
5. Francisco Mancebo (ESP), Illes Balears, +06:31

5 comments:

kredietlenenhypotheken said...

Hallo,

Ambitie Begint Niks. Helaas.

Wanneer u krediet nodig heeft of een hypotheek?

Of gewoon krediet of een persoonlijke lening, dan zou het kunnen zijn dat de bank doet waar ie gemaakt voor is.

Want, wat doet de bank?

Zelfs voor een doorlopend krediet of voor goedkope hypotheken dan...

Laat hij U meestal zitten.

Het service niveau kan omhoog vindt ik.

Probeer maar eens geld te storten op andermans rekening.

Kan niet!

Wat nou kan niet?

Helaas maar waar. Gaat u lekker zitten.

job opportunitya said...

Super blog. I web surf when I have the time for
blogs like this one.Your site was nice and will be
visited again!
Please discover my hollywood plastic surgery blog.

alberthaanstra said...

Hi kristin, a/k/a gimpy ,

Heb jij wel eens een hypotheek bij Afab gehad? Ik heb namelijk gehoord dat ze de tweede in Nederland zijn op het gebied van hypotheken
Dat lijkt me trouwens niet zomaar.
Ik hoop de ervaringen snel te lezen.

Groeten,

Albert Haanstra

alberthaanstra said...

Hi kristin, a/k/a gimpy ,

Heb jij wel eens een hypotheek bij Afab gehad? Ik heb namelijk gehoord dat ze de tweede in Nederland zijn op het gebied van hypotheken
Dat lijkt me trouwens niet zomaar.
Ik hoop de ervaringen snel te lezen.

Groeten,

Albert Haanstra

lening said...

Hallo kristin, a/k/a gimpy ,

Wat een mooi blog heb je hier! Succes ermee!

Groetjes Albert lening
Van Leeuwenhoek Lyceum, Hoofddorp.